Tiden tillsammans.

Jag och sne har haft ännu ett bråk, det är så himla jobbigt!!
Jag tror att det handlar mest om att vi aldrig har tid för bara varandra.
Tar vi inte hand om wilma så städar vi eller tvättar eller sover.
Vi har inte haft barnvakt en hel natt på 6 mån, bara nån timme på dagen eller så.
Oftast för att vi ska typ städa eller tvätta, jag vet att de är för att jag har varit så rädd för att be om
hjälp, men de känns som att när man är så ung måste man visa eller bevisa för alla att man klarar det själv.
Men jag förstår ju nu vad man har nära och kära till, man måste helt enkelt få avlastning ibland ung som gammal.
Vårda sitt förhållande helt enkelt, tror de är extra viktigt när man är ung faktist.
Jag är iaf hemma hos mamma nu, själv.
Sne och Wilma kommer snart, hon skulle få somna i vagnen medans dom gick hit.
Det är ju iaf nåt., komma hemifrån lixom, det ser ut som fan där nu och de gör inte saken bättre.
Vi ska röja upp där imorgon tänkte jag. Idag vart allt bara så fel.
Sne hade frågat sin mamma om hon velade ha Wilma inatt så vi kunde få lösa vårat bråk men hon velade inte.
Vet ingen andledning, men man behöver väl inte alltid nån sån heller.
Men men,. nu vet vi iaf att vi måste bli bättre på att be folk om hjälp.
En sån enkel grej att bara få gå på bio tillsammans och sen gå hem och sova tillsamman, utan att tänka på att man måste natta Wilma blanda vällning och dittan o dattan.--
Jag klagar absolut inte, men ibland måste man få tycka att de är jobbigt också.
Det tror jag alla föräldrar gör nångång.

Jaja. detta vart ett klago inlägg men sånna lär ni väl få höra ibland ockå :)

Kommentarer
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Jag hade helt missat din kommentar, såg den nu :)

Självklart kan jag länka till din blogg :) Vill du jag ska göra det i ett inlägg eller vid sidan om min blogg? :)

2009-07-18 @ 18:25:24
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy vilken jobbig text att läsa och hemskt med svart färg. Jag skulle föreslå nått färggladare :)

2009-07-22 @ 21:04:29
Postat av: Jenny

Hade jag bott närmare er så hade jag ställt upp som barnvakt <3. Tråkigt att du och sne bråkar så mycket nu för tiden.. Ni måste verkligen få tid över till varandra..Kramar

2009-12-28 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0