sorry!

Jag har vart skitdålig på att uppdatera, många som undrat om jag slutat blogga.
Det har jag absolut inte!
Det är bara de att jag inte känner för det, jag har haft en så kallad bloggtårka.
IGEN! :(
Men som jag antagligen har skrivit förut så bloggar jag för min egen skull
Och tänker inte känna mej tvingad att göra de om jag inte orkar eller vill bara för att göra det liksom.

Men det har hänt en heldel sen sist jag skrev.
Jag har börjat träna som ni vet. sist jag skrev så va de första gången jag hade tränat.
Allt för mycket tid har jag väl inte tillbringat på gymmet men de har ju vart lite mycket.
Födelsedagar, jag bla har fyllt 17 :) farmor har fyllt 60 och min kusin 2 dagarna efter varandra och allt!
13 juni, farmor 60 år. 14 juni kusin stella 2 år. 15 juni jag 17 år. :D
sen på de va det midsommar, då va vi på gräsö. :)
Men idag ska jag gymma igen. :D
Fans inget pass jag velade gå på så det får bli gym ;D
Vi har börjat med Gi också. hittills går det bra, Men vi har bara hållt på i 3 dagar.
Vi har sagt att vi bara ska äta gott på helgerna INGENTING i veckorna. :)
Och på helgerna får vi bara äta måttliga mängder och helt nåt som inte är för onyttigt. ;)
Ska bli kul och se om de händer nåt på vågen??
Det va väl de intressantaste som har hänt runt mej under bloggtårkan....

Wilma då?
Ja, med henne har det hänt en heldel.
Om 5 dagar fyller hon halv år!!
Tiden går föööör fort, helt klart.
Hon har fått en tand, hon sitter nu mera helt själv.
Klart hon tippar ibland så man kan inte lämna henne än men snart :)
Hon går för fullt i gå-stolen.
Hon har sej fram över golvet, typ "ålar",
hon kan vända sej åt båda håller både till rygg och till mage! :)
Och det mest fantastiska!!!
Hon sover heeela natten.
Som vi har kämpat.. Men inte förgäves iaf.
Hon har väl kronglat lite nu när hon fått tanden för hon blev hemskt snorig och så.
Hon "pratar" för fullt.- Hon skriker liksom.
Ska försöka fånga det på film så ni får se.
Nu ska jag gå och lägga henne i vagnen så hon får sova lite middag...
Jag ska ladda upp bilder och filmer sen, Jag ska ska ska !!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du bloggar igen :) Jag kom till bomhus när din farmor fyllde 60 men jag missade dig, hoppas allt är bra iallafall :)

2009-07-06 @ 23:49:38
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0