kul att det börjar komma lite kommentarer :D

Nu när jag ramlade in på bloggen så hade jag fått 2 kommentarer :D
Den ena kunde jag svara på och de har jag gjort:)
Den andra vart de nå konstigt när jag skulle svara på kom inte in på din blogg carro. :S
Men vi fick iaf barnvakt över natten mot måndag, det va väldigt tacksamt!!
Tack snälla svärmor för de! ;)
Så nu känns alllt mycket bättre mellan oss:P
Vi köpte chips dip godis och läsk och kollade på en rulle.. :)
Riktigt mysigt.. Sen att man fick sova själv hela natten va guld värt,
även om Wilma sover hela natten så är de en helt annan sak när man inte har henne.-
Dom som har barn förstår säker vad jag menar.. jag va så utvilad när jag vaknade.:D
Men självklart så saknade vi våran lilla plutt också!
Men egentid med varandra behöver alla par.
Även om vi trivs bäst när Wilma är med oss:P
Dessutom kändes det mycket bättre när hennes Farmor kom hit och barnvakta.
Vi åkte hem till min mamma och sov där eftersom dom va bortresta :)
Jaja, nog om det.

iförrgår började vi att ta tag i trädgården här hemma,
vi fortsatt även igår.
Så nu är hela trädgården uppgräv nästan,
eller inte hela direkt men båda landen och gräset är klippt och vi har sopat hela gården.
Så himla skönt. nu ska vi bara plantera nya blommor och fixa lite blir nog super fint :)
Så nu har vi bara baksidan kvar! :)
Det största projektet, men de blir nog bra! :)
Nu hinner jag inte sitta här mer,. nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa GG
Och fråga om lite saker.. hejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad läskigt! Jag hamnade här av en slump och såg att du fick din dotter 11/1

Min syster heter också jennie Abrahamsson och fick sin första son 11/1 dock 2000 och bor i Gävle.

Haha läskigt!

2009-07-22 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0