Kommentarer igen:D

Ännu 2 st kommentarer hade ramlat in under tiden jag va på sommarkväll. :)

Jag måste hålla med Frida, om att det va ett häftigt sammanträffande att jag och din syster heter nästan likadant och fick barn samma datum :) Coolt! ;)

Sen fick jag en anonym kommentar där det va nån som skrev att texten jag skriver var så jobbig att läsa,
Jag undrar på vilket sätt? Och att de va hemskt med svart text?
Jag skriver ju med vit text..
Jaja, skulle vara kul om den personen skulle kunna utveckla lite mer?


Va ju som sagt ner på sommarkväll.
Träffade jossan henke lukas och deras kompis Anna som har BF om 5 dagar, vilken fin kula hon hade! :D
Vi drog mest runt, sen gick dom och åt och vi skulle kolla på Alice. Men så kom hon aldrig så vi gick till donken
jag va hungrig för velade ha chees! :) Käkade 2 chees--
Sen pratade sne med sin mamma och skälvklart hade Alice vart där när vi va på donken. Men vi gjorde typ inget mer.
Bara drog runt sen åkte vi hem och la Wilma, men hon är vaken än..
Ligger och pratar uppe i sin säng.. Hon somnar nog snart.
Nu håller sne på att sorterar tvätt. jag har lovat att jag ska tvätta i natt så ska väl hjälpa till att sortera nu innan jag går ut till tvättis! hihi-- Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0