bilder!


Wilma fick för första gången i sitt liv kladda fritt med gröten, gud va hon
skrattade! sen va de bara att hoppa i badet, det tyckte hon va ännu kulare. :)

Vi gick ut på en promenad i gåstolen här om veckan, snacka om att hon va
lycklig när hon fick gå "själv" vi va ute länge länge! ;D

Jag har fått en kusin!!:D den 28 juni tittade hon äntligen ut, Wilmas kompis
Det skiljer bara 6 mån mellan dom, hur kul kommer inte dom att ha? ;)

Nova blir hennes namn.... lilla lilla Nova, så himla söt!

Dom här fina blommorna fick jag av min kära pojkvän i morsdag-present.

Och den där fina maffiga vasen till <33

Wilma sover i bilen. :P


Klart hon ska vara med och laga mat ;) Hon ska ju vara med på allt! :P


Promenad igen.. gullunge! ;D


Fick låna pappas keps, Mamma älskar dig Wilma! <333


Lycklig när hon fick komma upp ur vagnen, vi va på sommarkväll
och tittade på Nanne grönvall, Wilma hade kul :)


Sne fick med sej nån poerationsmössa hem., va tvungen att
prova den på lillgumman! :D


Grillkväll med Anna, Wincent och Mackan i kastsjö! Trevligt.
Wilma vill ha kameran.


Blev inte direkt nån bildbomb :(
Alla bilderna kom inte fram när jag skulle lägga in dom.. Men bättre än
ingent iaf antar jag! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny ~ mamma till Elvin~

Men ooj vad stor hon har blivit, jätte söt :)

2009-07-28 @ 23:43:01
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0