wilma är grinig!

Phu!
Nu hinner jag skriva lite snabbt, sne har wilma.
Jag har suttit här och matat henne och vaggat henne.
Hon bara skriker och skriker! :O
Jag fattar inte vad som är fel, eller de är ju inget fel.
Det är nog mer fel om hon inte skulle skrika nångång!
Men de tar på krafterna helt klart.
Ingenting fungerar.
förmodligen är hon övertrött. :(
Men har vaggat henne i vagnen hur länge som helst, både jag och sne!
Hon somnar inte.
Hon vill inte ha mer mat heller, och hon vill inte ha nappen.
jag vet inte riktigt vad som skulle hjälpa min lilla älskling.
Funderar på om man kanske ska bada henne lite?
De kan ju kanske vara lite sövande, så blir hon ren och skön.
Så kanske hon kan tutta lite tills hon somnar sedan.
Men nu verkar hon lugn, ligger i snes knä här bedvid och tittar med stora ögon..
Får se om hon kanske somnar nu? Men de ser inte så ut. :S
Hoppas den här perioden med grinigheten är över snart.
Det är mycket roligare när hon är glad, tur att hon inte grinar hela tiden iaf.
Nätterna är ju bra fortfarande, de är jätteskönt.
Då får hellre dagarna vara skrikiga, då kan man alltid ta en promenad med vagnen.
Det fungerar oftast jämt! :P
Nej nu gnäller hon igen, ska sluta skriva och bada min lilla surpuppa. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kanske har magknip eller kolik?

2009-02-10 @ 09:39:03
Postat av: Anonym

precis har du kollat om det är kolik? =) ja hade det när jag va liten o mamma har berättat att ja skrek som bara den i typ nån månad.. tror inte de går att gö nå åt det, går väll över av sig självt men kan kanske va skönt o veta :) Er dotter är verkligen jätte söt! Kraaam

2009-02-10 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0