Vinterkräksjukan?

Hejsan allesammans!
Ursäkta den dåliga uppdateringen.
Men jag har faktist haft magsjuka, tillochmed vinterkräksjukan!
usch och fy och blä säger jag bara.
Jag tror aldrig att jag har varit sjukare.
39,1 graders feber och spydde som en tok!!
Det 'är så himla vidrigt.
Och ni vet hur man känner sej när man har feber.
Det va så längesen jag hade feber så jag hade nästan glömt det.
Men nu idag är jag bättre iaf.
Men hela dagen igår va jag ett slagt!
Tur att Wilma sov hela natten inatt!! :D
Jag kände mej riktigt utvilad.
Är ju lite öm i kroppen och så men mår inte illa alls.
Jag sitter och äter lite kokt fisk och potatis med vitsås nu.
Hört att de ska vara bra för magen. :)
Känns bra att få nåt i magen med tanke på att jag inte ätit mer än lite jordgubbsfil
sen i torsdags!
Sen ska vi nog gå ut en sväng.
Ta en promenad bort till madde.
Ska bli skönt att få andas lite frisk luft! :)
Nej nu ska jag återgå till att äta upp min mat.
Sen ska vi bege oss.
Skriver mera senare! :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tjena.

Visste inte hur jag skulle kunna skriva till dig så jag gör på detta viset.

Hittade en bh på barnens hus,amnings bh 85 eller 90 G. 200 kr.

Köpte den då jag tänkte på att om jag inte behöver ha den kanske du vill köpa den. Vi drar nästan lika storlek.

Tar med den till träffen i morgon.

Ska du sluta amma då du ger ersättning? genom att Wilma inte suger lika ofta på brösten minskar automatiskt produktionen så du tänker på det omdu vill fortsätta.

Bara ett tips. Jag har märkt att det minskat mycket hos mig då Sigge äter mera mat nu.

synes i morgon.

2009-03-03 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0