trött som bara den.

Hela dagen idag har jag varit så seg!
Skulle ju uträtta en massa saker idag, men inget blev av.
Skulle ju bl.a fixa dator rummet.
Slipa klart byron som stod där inne, de har jag faktist gjort!
Sen damsuga upp allt slipdam och moppa golv och väggar, sen slänga upp
dom där tapeterna som ligger och väntar.
Jag skulle behövt städat och diskat här hemma.
Jag behöver duscha.
Jag behöver laga mat.
Så jag ringde mamma och fråga om hon hade lust att komma hit och hjälpa mej.
Det hade hon! :D
Hon, Liam och Isac kom hit en sväng och passade Wilma medans jag
slipade byron.
Sen blev det inte mycket mer gjort, just eftersom jag känner mej så himla seg.
Det ända jag har gjort idag är, klivit upp käkat frukost och borstat tänderna.
jag har inte ens klätt på mej ordentliga kläder.
Sen körde jag ut Wilma på balkongen och lät henne sova ute.
Hon sov ca 1-2 tim.
Då satt jag vid tv och pumade ur mjölk att frysa in.
Jag är så dålig på att ta vara på tiden när hon sover,
samma sak nu!
Wilma har sovit sen kl 17.00 och sover än.
Jag sitter vid datorn ist för att göra allt som måste göras.
Men jag vill inte städa och stå i när hon äntligen sover.
Då vill jag också koppla av.
OCh göra de jag tycker om.
Svårt att få de att gå ihop hörrni. :P
Men nu vaknar Wilma så jag måste ta henne.

Hejss..

Kommentarer
Postat av: Farmor Monica

Hallå Jenny....

Man får faktiskt va så där trött som du är i dag. Det har väl varit mycket nattvak de senaste veckorna.

I morgon kan jag komma o hjälpa er om ni vill....

Hör gärna av er på f.m.

Kram från Svärmorsan o mamman Monica

2009-02-20 @ 18:29:29
Postat av: Emelie

Jag tyckte att det var trevligt att promenera med dej också! :) Självklart ska vi göra om det! :D

Mm, han är verkligen duktig, jag förstår ingenting av sånt där jag. Hehe.

2009-02-20 @ 22:41:40
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0