skön start på den här dagen! :)

idag vaknade jag av kl som ringde kl 10.00 fast jag och wilma va vaken från åtta till nio också,
så vi hade precis somnat om.
men jag va iaf pigg, somnade ju i skaplig tid igår. kl va väl 00.30 eller så.
men jag gick upp kl 10.10 iaf.
så nu har jag klätt på mej, fixat håret och sminkat mej, nu sitter jag och äter en ost macka och dricker
jordgubbssaft! :D känns som man är på skolutflykt :P
men wilma iaf, hon sover än hon. riktigt skönt har de vart att få göra sej i ordning i fred och lugn o ro :)
hon är en riktig sömntuta min lilla flicka! men de är jag bara glad för :P
vi ska till mamma gruppen idag, de är därför jag är uppe och iordninggjord.
den börjar iaf kl 13.00 och vi ska ta bussen som går 20 över 12.
så ska vi möta upp moa och elwin innan också, och moa skulle ha nån polare med sej också :P
trevlans, och sabine och clea skulle ta samma buss som oss, skönt, slipper man åka själv hela vägen,
de är ju så trist! hoppas wilma vaknar innan 20 över 11 iaf, för en tim behöver vi på oss,
så jag kan amma henne mätt och klä på henne och byta blöja och allt vad de är,
efter jag har ätit upp min frulle ska jag fixa allt med vagnen och sköt väskan så de är klart också,
jag börjar lära mej hur man hinner med den buss man har planerat att åka på nu,
dom första dagarna tänkte man inte alls på hur mycket längre tid allt tar med en liten,
vi missade bussen nästan varje gång vi skulle nån stans! :O hahaha..
men man lär sej fort, :)
igår kom korten jag framkallade iaf! :D
de är så kul att titta på kort, jag är riktigt nöjd också!
de va jätte bra bilder, och fina kort blev de också, helt gratis*!  29 kr porto bara :D
toppen toppen! :D
jag gillade specielt en bild! hahahaha.
cissi, mamma, alex och madde gillade nog också den bäst! ;D
och den tänker jag INTE lägga ut ! hahahahahahahhahah ;)
nej, nu är frullen upp käkad o nu ska jag fortsätta fixa här! :)
fixar kanske lite kort under dagen, isf försöker jag uppdatera med lite bilder
ikväll. :)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: cissi

ja hahha det var den bästa bild jag sett!! Playboy-kungen skulle tappa hakan han oxå!

2009-02-04 @ 18:55:18
URL: http://fullthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0