Saker måste göras!

Måste skriva ner en lista på vad som ska uträttas i morgon!

Jag måste gå till Handelsbanken och fixa internet bank och bankID
så jag kan sköta föräldrapenningen på internet.
Plus att jag ska öppna ett framtidskonto till wilma.
banken stänger 16.00 så innan de ska jag ha hunnit med det!

Sen ska jag in på försäkringskassan och fixa föräldrapenningspappret.
fattar inte alls hur de ska fyllas i! :S
så måste snacka med någon där!
plus att jag ska lämna in snes papper också, om dom där tio pappadagarna.
Fast nu kom ja på att vi pratade om att han skulle sluta tidigare och följa med.
Så får de bli, så han kan fråga om sitt själv. :)
Dom stänger iaf kl 16.00 och de brukar vara lång kö, så bäst att vara där i tid!

Jag och pappa skulle åka och se till att penarna för körkortstilståndet blir inlämnade, måste kolla på lappen så att inte tiden för att betala inte har gått ut! :/ då måste jag fixa nya papper till allt! :( hoppas på det bästa!
Jag skickade ju in ett kuvert till länsstyrelsen med ansökan, helsodeklaration och synintyget.
Men då fick jag ett papper tillbaka där det stog att min ansökan va ofullständig, det fattades 220 kr
som tydligen skulle betalas in innan dom tog upp och kollade på min ansökan.
så vi får åka upp till länsstyrelsen om lämna dom där slantarna som man kanske kan få
tillståndet snart. Jag måste ta körkortet direkt när jag fyller 18!!
Man är i stort behov av bil när man har små barn! det känner jag redan! :P

Då har jag en plan över morgondagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0