ojsan!

nu va de ett tag sedan jag skrev!
jag har helt enkelt inte haft tid,
sen när jag väl har haft armarna fria från bebis
så känner jag att de finns annat jag vill hinna med!
men nu har iaf sne börjat jobba igen!
så nu är jag ensam med wilma på dagarna,
mysigt de också, fast jag gillar ju när vi är hela familjen bättre.
men pengar behövs så de får bli på eftermiddagarna.
idag har jag vart på stan med wilma och gjort en massa nödvändigheter,
va in på försäkringskassan.. och fixade föräldrapenningen, så nu är de bara att vänta
på blanketten som ska komma hemskickad,
så va de avklarat, då gick vi till babyproffsen och införskaffade en bärsele,
den va bara ett måste nu när wilma är världens mysigast unge!
hon bara vägrar att ligga själv, hon har väl kommit in i nån slags 3 veckorskris!
så hon vill bara bli buren hela tiden, de är nu man måste passa sej så man inte skämmer bort henne,
försöker få henne att ligga själv för de mesta, vagnen funkar rätt bra! (y)
men bärselen är iaf toppen när hon tokvägrar och jag vill göra ex, frukost eller nå,
som i morse när de tog evigheter innan jag kunde få nåt i magen.
så handlade vi runda nappar, som påminner mer om en tutte, får se om dom funkar bättre.
hon tar ju nappen, men de värkar som att hon tycker den är svår att suga på.
så vi får prova vilken som passa just wilma bäst!:P
sen va jag in på h&m och köpte en ny ögonfransböjare,
sen in på apoteket och köpte ammningsinlägg, och näsdroppar.
sen åkte vi hem till mamma och fikade med henne, alex och madde kom också,
sen promenerade vi hem runt 7 och gjorde mat och kollade på andra avenyn,
och wilma sov hela tiden! :O de va lyckat :D
i morgon ska vi på mamma gruppen som varje ons! :P
de är så trevligt så de ser vi framemot. :)
men nu ska jag gå och göra mej iordning, sen hoppa i säng med mina älsklingar! :P
ska läsa lite ikväll, har äntligen kommit igång med de igen,
Anna Whalgren gott folk! :D
nu ropar dom på mej så måste väl stänga av den här burken då! :P hihi.

hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0