ojojoj!!

Jag har fått en massa kommentarer men inte så mycket att just svara på!
Hoppas att de trillar in fler med tiden.

Idag har jag varit på stan med mamma och cissi. :)
kikade i lite affärer och så.
Blev en del handlat, tror alla lyckades hitta något.
Jag köpte nya trosor, har så dåligt med boxer.
Sen köpte jag balsam och trosskydd också.
Sen efter stan så åkte vi och släppte av cissi och herman hos dom.
Sen åkte vi och hämta upp sne här hemma, så for vi hem till mamma och käkade semlor.
Wilma fick nåt hysterianfall där hemma hos mamma.
Medans mamma och jag färgade håret på varandra så gick sne omkring och
gungade Wilma, de va de ända som fungerade.
Hon är fortfarande lite ledsen, men just nu vaggas hon i vagnen så för tillfället är de tyst!
Men herregud vad de tar på krafterna när hon är så här!!
Jag tror hon är lite sjuk :S
Hon är jätte hes och snorig. :( Hoppas verkligen inte att de är nåt sjukligt på G!
Vi ska på bvc i morgon så dom kanske har nå tips på hur man kan hjälpa henne.

Nu när jag har fått frillan färgad så ska vi ta tag i de där med kort i tidningen!
Jag skriver ut när vi kommer med! :P så ni kan kika på oss ;)

Usch vad jag gruvar mej inför natten med en väldigt ledsen wilma!
Hoppas verkligen att hon sover som vanligt, för sne ska upp och jobba,
så han kan inte hjälpa mej :( Och jag är jätte trött redan nu!!
Herregud, hur ska detta gå? :(
Nu när Wilma är så ynklig och man verkligen vill hjälpa henne,
då önskar jag att jag va 10 år igen och mamma kunde göra allt bra.
Hon hjälpte en med allt jue!! Nu är det jag som är mamma och måste göra allt bra!
Men de är jobbigt att inte mamma kan hjälpa en med de här ibland! :'(
Usch!! jag tycker så synd om våran bebis!
Jag vill att hon ska bli sej själv igen.


hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske blev för mycket för henne när ni hade varit på stan och åkt mycket osv, nya dofter, ljud och allt det blir jätte mycket för dom där små, dom behöver vara hemma väldigt mycket också.

2009-02-15 @ 23:14:54
Postat av: Anonym

Hej! Jag fick adressen till din blogg av Sophie, hon som är kompis med Cissi, jag är Sophies storesyster. Jag lekte faktiskt med din mamma när vi var små, och nu har hennes lilla flicka blivit mamma! Tänk hur det kan vara =)

Jag hoppas att det är okej att jag läser din blogg fast jag inte känner dig? Jag ville bara säga att det är så rörande att läsa när du skriver att du önskar att mamma ska komma och göra allt bra igen. Jag vet precis hur det känns den känslan, när man är helt maktlös och inte alls vet vad man ska göra. Jag fick själv min dotter när jag var nitton och min son 1½ år därefter, så jag var 20 år och tvåbarnsmamma! Ibland var det tufft då jag bar på båda mina bebisar och båda grät och jag var ensam hemma. Då kom den känslan som du skrev om för mig. När Sophie berättade att du skulle få barn slog jag nästan på rygg! Jag tyckte att det var jättetidigt och att du skulle gå miste om så mycket. Men jag måste säga nu när jag läst bra mycket i din blogg att det verkar gå hur bra som hellst! Du är väldigt duktig, och jobbigt vissa dagar är det oavsett om man är 16 eller 46 när man blir förälder!

Oj det blev långt det här!

Ha det bra och ta hand om varandra! Hälsa mamma så gott från mig! Wilma är söt förresten =)

2009-02-16 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0