Helgen är över.

Jaaha, då va söndagen snart slut.
Vi sitter och tittar på Beck och wilma sover helt lugnt i snes knä.
Det hör faktist till ovanligheten att hon sover och är tyst vid den här tiden.
Hon skriker ju alltid kvällarna igenom.
Tror att det är magknip.
För idag har vi tempat henne, alltså tagit tempen på henne bara för
att fick ett tips om att dom fiser och bajsar som bara den då.
Så vi testade det och det verkar ju faktist ha hjälp en del.
Dessutom har hon fått lite koktvatten ljumet vilket också sätter fart på tarmarna.
Hon verkade tycka att vatten va ganska gott ändå. :)
Mamma och jag hade en teori om att min mjök kanske är så fet att hon har svårt att smälta den.
Hon ökar ju i vikt så himla fort också, 5120 G sist.
Så jag tänkte att jag skulle börja ge henne vatten lite oftare.
Så kanske hon inte får lika ont i magen.

Vi har planerat lite för näst nästa helg också!
Det är nämligen så att vi ska gå på bio och gå ut och käka.
Mamma ska vara barnvakt åt Wilma!
Känns lite pirrigt.
Men jag litar ju på mamma så de ska nog gå bra.
Idag när vi va och handlade köpte vi napflaska och ersättning.
Så slipper jag pumpa ur till henne när vi ska iväg,
det är så jobbigt att pumpa ur så mycket.
Det blir smidigare med ersättning,
tänkte testa det nån dag och se om hon går med på att dricka det!
Annars blir de till att pumpa. :P
Tänkte även att jag ska börja ha en flaska ersättning i skötväskan.
Det är ju perfekt om hon blir hysterisk på bussen eller liknande.
Bara för att lugna henne tills man kommer hem.
Men vet inte, det kanske är dumt?
Aja, tänker iaf testa om de funkar.
Och det gör de ju möjligt för mej att börja träna igen! :D
Tänkte köpa friskis och svettis kort nu.
Eftersom att dansterminen ganska nyss börjat så är de ju nästan en hel termin
kvar innan jag kan börja! Tråkigt men sant.
Men tills dess får de bli friskis!
ska köpa de nu när pengarna kommer, eller nästa månad kanske, får se hur ekonomin ser ut! ;)

Nej nu ska jag fortsätta att titta runt lite.
Ha det gött alla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0