hejsan!

Hej, nu sitter jag här igen som vanligt då.
Wilma ligger inne i sängen och sover än.
Har verkligen fått en sömntuta jag!
Men eftersom att hon verkade så sjuk igår så vill jag inte väcka henne.
Men så fort hon vaknar så ska jag klä på henne och grejja, slänga i henne lite käk.
Sen bär de av ner på stan, igen!
Ska in på banken eftersom jag inte kunde ha nåt bankID.
Måste fråga om de beror på att jag är omyndig :S
Annars om de går att fixa till.
Sen ska jag in på försäkringskassan också.
Lämna in pappren om pengarna!
Får se vad dom säger.
Jag fattar noll av dom där pappren.
Sen när de är uträttat ska vi till bvc också.
Har tid halv fyra!
Ska bli kul att se hur mycket hon har ökat nu.
Måste kila, nån som gnyr inne i sovrummet! ;)

hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0