Gud va skönt!

hej alla!
Jag har börjat ge Wilma ersättning.
Jag velade inte göra det till en början,
men sen när hon skrek kvällarna igenom så blev jag så uppgiven att
jag va beredd att prova vad som helst!
Så jag har gett henne det hela dagen igår.
Men jag ammar självklart också!
Men jag ger tillägg och gud alltså!
Hon skrek ingenting igårkväll! :O
Så nu fortsätter jag så här.
Det kan ju vara så att hon inte blir mätt av mej`?
Jag ammar ur båda tuttarna och sen ger jag henne en 60 ml.
Det funkar toppen, hon är världens snällaste bebis nu! :D
Såååååå skönt!


En till skön sak är att min föräldrapenning har kommit igång! :D
fick för januari den 23, och nu för februari den 26! :D
det känns skönt. fick ju inte vänta så länge ändå.

måste skynda iväg, får skriva mer sen.
Vi ska hem till madde och milan! :D

hejs--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0