en till svar!

bella om En frågestund!:
hej! hur var det när du fick reda på att du var gravid? hur reagerade du osv. var wilma planerad? :)

jag har sett alla andra kommentarer också, men börjar med att svara på den här, den va kortast och jag har inte så mycket tid. :)

När jag fick reda på att jag va gravid va de mycket blandade kännslor! :P
Jag va till viss del inställd på de, eftersom min mens va typ 3 veckor sen.
Men när man fick det svart på vitt så va de ju ändå en chock.
och som du kanske förstår nu så va wilma inte planerad:)
Men så himla välkommen ändå.
Wilma är de bästa som hänt mej och jag ångrar inte en sekund att jag
behöll henne. Jag reagerade stark om man säger så!
Jag blev både glad och nervös.
Men när chocken la sej så gick de över till grym glädje! :D

Hoppas det där duger som svar! :P

ska svar på er andras frågor också när jag har mer tid.
Men nu måste jag ta wilma! hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0