bussresan!!

Hej!
Jag bara måste skriva vilket skit det blev av hemfärden från stan igår!
Jag, Wilma, Anna, Wincent, michelle och clea var på stan igår! :D
väldigt trevligt ska jag skriva att det va också, ända tills vi skulle hem.
Vi va ju då tre stycker med varsin vagn.
När vi kom fram till 12:ans och ettans busshållsplats på stan så
kliver de precis på en barnvagn på 12an, jaha, tänkte vi
då va de kört, vi kommer inte på.
Vi tar ettan ist då sa jag, skulle kliva på men där står de också en barnvagn!
klockan va tio i 3 nu, a. men ettan går ju en gång var tionde min så vi väntar på nästa.
den kommer men där står de redan en barnvagn.
blev lite less.
Vi bestämde oss för att åka till södra med 2:an och ta 12:an
därifrån.
Vi kom fram till södra på va de typ 20 min innan bussen skulle komma,
vi stod och hoppa och greja för att hålla värmen.
Bussen kommer, ÄNTLIGEN!
Det är inte sant!!
Kan ni fatta att de stod en vagn på den bussen också!
Men de va en paraplyvagn, så jag kliver på och frågar vems är vagnen?
jag får fråga typ 3 ggr innan nån svarar.
då vände sej en tjej om och säger min.
jag frågade om hon kunde fälla ihop sin lilla paraplyvagn,
men nej, de gick inte!!
men snälla! de är väl klart det gör det är ju en paraplyvagn säger jag,
ganska less eftersom det här va fjärde bussen som vi inte kom med, och det va minusgrader ute!!
vi tjafsade ett tag på bussen men tillslut fick vi gå av!
Kul!! nästa buss går inte för om en halv timme.
vi väntade en halv timme till..
bussen kom och...
YES!!! vi kom med!
och tur va väl det. annars har jag strypt den sakarn som hade barnvagn:P
Men det tog oss iaf 2 tim att ta oss från stan till kastsjö!
är det inte sjukt????

Nu ska jag snart ut o åka buss igen,
Vi ska till mammagruppen idag!
Det ska bli så roligt att träffa alla.
Idag är kameran med.
Jag ska knäppa en massa kort! :)

hejs

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. :)

Jag hittade din blogg ändå.

Jätte fin design, jag skulle också vilja ha någon som kunde ändra min. :D Haha.

Kram.

2009-02-18 @ 20:18:39
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0