Bilder bl.a

Hej, nu har ni ju inte fått se min stora lilla tjej på ett tag så jag tänkte lägga upp en massa bilder!

enjoy! :D

Bilderna är från mammagruppen i ons!

Alla bebisar.


Wincent och Wilma.



Jossan och henkes bebis
och Wilma,
Han vägde ca 1600 och va 42,5 lång när han föddes!
Och han har ännu inget namn! :P
Och jag som tycker Wilma är liten.


Tripp, trapp, trull!
Wincent, Wilma och Lillen.


Det va allt från gruppen, nu kommer lite söta bilder på Wilma.


Anna & Wilma.                  Wilma ler!

Wilma i leoparddress!

Min söta lilla dotter!<33
                 


Vi har äntligen beställt dopkorten. :D
Dom blev jätte fina! :D
Men det blev så många inbjudna att vi fick skippa att bjuda vänner.
Det blev bara släckt. Med undantag för tre vänner! :P hiihi!

Här är dopkortet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vad snällt! :)

Jag har lagt till dej på msn iaf, så jag kan ju skicka över bilder någongång när vi är online samtidigt! ;D



Jag längtar också till på onsdag, jag älskar semlor. :P

2009-02-23 @ 11:43:34
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag också! :)



Men vad snällt! vi får komma på någon lösning med bilderna. :)

Vi ses på onsdag.

2009-02-23 @ 15:24:09
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: lillemor, mormorsmor till Wilma

Vilken underbart söt liten dotter ni har! Du är jätteduktig som mamma Jenny (Fredrik också). Ta väl hand om varandra. Kram från Jennys mormor

2009-02-25 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0