Vilken natt!!

Hej alla!

Inatt har Wilma varit Väldigt jobbig!
Vi gick och la henne mellan halv åtta och åtta.
Sen sov hon lite oroligt till och från men inget konstigt, så är det ju ibland.
Vi gick och la oss kl 22 typ för att sedan bli väckt halv 2 av Wilma som grinade.
Sne gick in och hon somnade om, trodde vi.
Det gick kanske 3 min sen va hon igång igen, min tur.
Hon somnade om, trodde vi.
Jag gick in till sne igen och la mej så sa jag gud va skönt det är att bli väckt så här "tidigt" när man vet att de är lååångt kvar tills man måste kliva upp.
Vi höll precis på att somna när hon satte igång igen.
Sen va det kört, hon vägrade somna om igen.
Hon skrek och va helt galen.
Vi gick in och ut hur länge som helst!
Vi höll på i 2 timmar och sprang in och ut till henne.
Sen provade vi allt!
Vi satt där med henne, vi buffade, vi klappade, pratade lungt och tryggt, inte ett skit funka.
Sen började hon leka, och snacka och greja där i sängen.
Vi tänkte att hon får väl hålla på då, vi går och lägger oss.
Bara hon inte skriker och grinar så är de väl lungt att hon är vaken.
Men ICKE ! Vi fick inte lämna rummet.

Hon höll iaf på så där tills kl va mellan 4-5 på morgonen.
Då fick sne henne äntligen att sova, han stor där inne i 45min-en timme typ och klappade på henne.
Hon sov äntligen!
Vi deckade i sängen för att så sova till kl halv 10.
Eller sne är ju så underbar så han gick upp med henne och jag somnade om till kl 11 :O
Sköööööönt!

Nu sitter jag här i soffan med täcke, kudde, en kopp te och datorn.
Jag är helt trött i huvudet!

Men Wilma hon är lika glad och pigg som vanligt hon, och sne också!
Är det bara jag som verkligen behöver min sömn för att fungera som folk??

Aja, Hannah kommer hit senare, vi ska käka ihop då.
Hon skulle sluta halv 3 sen kommer hon. :)
Ska bli trevligt, börjar nästan bli lite föör längesen man såg henne nu. :P

Skulle ha åkt till Madde och fikat med henne och Milan idag också men de blev inte så eftersom att jag är så himla trött. Vi skulle ta det på torsdag istället. :)

Imorgon kommer fotografen hit igen också, lite nervöst.
Tycker de är jobbigt att bli fotad egenltigen.
Men de ska nog bli bra, jag vill ju ha dom här korten sen! :)

Men nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0