vi ser det snöar, vi ser det snöar....

Det va väl roligt? Hurra!!!!!

Gud va skönt att det äntligen är vinter! :D
Idag ska jag och Wilma ut och busa i snön.
Tänkte ta bussen ner till mamma och hämta mina täckbyxor först bara, liiiiite kallt att gå i leggings nu! :O
Vinterskorna är ju förstörda också, så ska kolla om de finns nåt sånt som blivit kvar hos mamma också.
Sen ska Wilma få åka lite pulka, tänkte ta Liams gamla bebispulka som han hade. :)
Så, första saken på listan är till mamma och hämta dom 3 sakerna sen blir det låna telen där också eftersom jag inte har nå pengar på min, ska ringa och kolla om de är nån som vill hänga med ut i snön. :D
Sen bär det av hemmåt igen. :P Och så ska vi vara ute här uppe i södra hela dagen!
Hoppas på sällis av någon bara. Guuuuuud va jag älskar snö!!!!!!

Nej men, sitta här?! Ut i snön med sej!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny. Uppdaterar du inte sällan nu igen?:( Det tycker ja nog .Kom igen!

2009-12-18 @ 09:21:00
Postat av: Anonym

MER BILDER!

2009-12-18 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0