Svar till Bea.

Bea om Svar till anonym.:
Jag tycker wilma ser verkligen läbbig ut på bilden på headern med du och hon.. Röd och skrynklig! & Ögonen ;> Den andra bilden är ursöt!:)

Svar:

Kul att du gillar iaf den ena bilden då! :)
Den bilden som du kommenterar att Wilma skulle se "äcklig" ut på håller jag inte alls med dej.
Den bilden är den mest omtyckta bild jag har, hon ser ut som att hon är rädd för världen och håller i sej i sin mamma som skydd. Jag älskar verkligen bilden och har därför valt att ha den i min header.

Kommentarer
Postat av: lillemor

Jag tycker du lyckats bra med den nya layouten!

Lättläst och fint och gud va söt Wilma är på krypbilden!Vilken bra förklaring du gav till den andra bilden, jättebra ju!, och du och Sne.. också jättebra bild! Kram mormor

2009-12-10 @ 08:20:12
Postat av: Anonym

Tycker ni är jätte fina på den bilden ju :)

2009-12-11 @ 04:13:36
Postat av: michelle

Men man säger väl inte så om en liten bäbis. Vet dom inte hur en bäbis ser ut?! Dessutom är hon jättesöt på båda bilderna eller alla bilder som du lagt ut :)

2009-12-11 @ 15:37:37
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0