Nejmen?

Gud va dåligt med kommentarer!!
Nu för tiden när man loggar in brukar jag alltid ha åtminstone EN kommentar.
Men nu har jag inte fått en enda!! :(
Jag som till och med lagt upp bilder idag! :O

Aja, idag har vi köpt tvillingvagn.
En sånhär vart det tillslut och jag är super nöjd!


Den är köpt på babyproffsen för 5000:- Nersatt 2000:- :O
Det gäller att vara snabb om man vill göra klipp.
Vi valde att delbetala vagnen eftersom att vi knappast har 5000:- att punga upp bara utan vidare.
Men nu står den här iaf. :D

Nu är klockan mycket och vi börjar bli trötta men Wilma krånglar redan, har vaknat säkert 5 gånger redan.
Den här natten kommer förmodligen att bli svinjobbig igen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin vagn! Bra val Jenny!:)

2009-12-08 @ 07:45:15
Postat av: dagens fråga

Du kanske har fått denna fråga redan, men hur tror du att livet förändras när du får två bebisar att ta hand om?

2009-12-08 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0