dagens fråga!

Du kanske har fått denna fråga redan, men hur tror du att livet förändras när du får två bebisar att ta hand om?


Svar:

Den här frågan tycker jag är väldigt svår att svara på för det är ingen lätt sak att gissa.
Men om jag ska föreställa mej nåt så tror jag faktist att det kommer bli riktigt kul! :)
Självklart är jag fullt medveten om att det kommer att vara förjävla jobbigt också.
Men som "tur" är så kommer ju sne att vara hemma ibörjan.
Om han inte lyckas hitta ett jobb innan dess.
Men annars blir vi ju iaf 2 st den tiden innan man har fått in rutiner på nästa bebis.
Sen när man har rutiner på båda två och dom kan ha mycket glädje av varandra tror jag att det kommer att underlätta med 2 ist för 1 :)
Jag kanske har helt fel, det visar sej! :)
Vi hoppas på att vi får igen det jobbiga senare när som är större och kan roa varandra och därmed får ju vi mer tid för annat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0