2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ojoj! Jag födde barn, flyttade till radhus och körde bil för första gången i mitt liv. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrer i år?
japp.. många! :p

4.Vilka länder besökte du?
Svenska landet va! ;)

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Haha! PENGAR! :)

6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 januari! <3

7. Vad var din största framgång 2009?
Jag blev mamma!

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jajemän.

9. Bästa köpet?
Nya vagnen till Wilma. Är super nöjd med den. (Y)

10. Vad spenderade du mest pengar på?
Wilma.<3


12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min Wilma och min sne. :P

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Du är allt - shirley clamp

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare...

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på¨dagarna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
legat på soffan ;)

18. Blev du kär i år?
nej, jag fortsatte vara kär i år ;)

19. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn!

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag hade kalas i vårar nya radhus! (Y)

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
möjligtvis körkort, en bil och mera pengar. :)

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min egen. :P

23. Vad fick dig att må bra?
Alla mina nära och kära! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0