update!

Igår var en lugn dag.
Wilma sov hela natten utan ett pip, så både jag och lillafisen va utvilade kl 08.20 när hon vaknade :)
Dagen började med att Wilma fick gröt och jag åt en macka. Sen fixade vi oss i tid för engångsskull..
Sen passade jag på att gå och handla när de va så fint vänder också.. så kl halv tio va vi på ica plus!
Hahahaha! Olikt mej va? ;)
Men de va skönt med en lite kort morgon promenad..
Sen busade vi lite sen tyckte jag att vi skulle hitta på nåt i det fina vädret så jag bad jossan ringa mej och vi betsämde att vi skulle gå till bourlongen (stavning?) med ungarna. Så vi möttes i stan och gick och handlade lite gott fika på konsum nian sen drog vi till bourlongen och mös.. Wilma fick gunga som hon älskar.
Glömde självklart kameran hemma! :(
Juste..  När jag va på väg hem ifrån ica satt de 4 små barn i skogen dom kan väl ha vart mellan 6 och 8 år kanske.
Så skrek dom: Hej!
Jag hejade på dom, så frågar dom hur gammal jag är, 17 svarar jag.
OJ! utbrister en av tjejerna... Så frågade dom om det va mitt barn jag hade i vagnen.. ja svarade jag-
Sen va dom tyst och såg helt häpna ut.. när jag kommer en bit bort hör jag den lilla flickan som sa oj, (när jag sa att jag va 17.) "jag trodde hon va MINST 20!". En utan killarna dumförklarar tjejen.. "Men du fattar väl att hon ljög?!"
Hahahahahahahaha!
Vilka goa små ungar... :)

Jaja, Det va gårdagen de.. Idag öser regnet ner och vi har bara vart inne hittils.
Men om de kommer ett uppehåll snart så tänkte jag passa på att gå på en promis..
Juste! Jag tränade ju igår också.. BODYPUMP!
Gud va himla kul det är, men jobbigt!!
Idag va de inte så farligt som förra gången med träningsvärken FAST jag hade MER vikter denna gång! :O
Hihi--
Ikväll ska vi iaf ner och köra AFRICAMOVES!
Hahahaha. Det är ju sån ful träning, men kul som bara den! ;)
Nästan all träning är kul.. :D
Jag har bokat bio till i helgen också..
Mamma ska vara barnvakt.
På fredag kl 18.00 ska vi gå på nya beck.
Det blir jag Sne Becca och Anna.
Ska bli mys!

Och i morgon då?
Jo, på förmiddagen kommer sandra hit.
Får se om jag kanske ska bjuda henne på lunch..
På den goa falufesten! :D
Får väl se hur länge hon stannar..
Hon kommer iaf runt halv tio, tio.


Men nej nu ska jag söva Wilma så hon får sin dagliga förmiddagslur!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0