Träningsvärk!!

Hej.
Åh, herregud vilken träningsvärk jag har idag..
Jag berättade ju att vi hade varit på bodypump och att jag hade lite träningsvärk..
Sen körde vi ju satsafro igår!
Och de gjorde inte saken bättre.. är detta värre imorgon så är jag sängliggandes!
Har aldrig i hela mitt liv haft så här ont... Men guuuuud va härligt att känna att man gjort nåt. :)

Sandra va här idag också.. Med lilla enar som är lika gammal som Wilma.
Dom lekte så bra ihop- :)
Vi kom överrens om att vi ska börja på öppnaförskolan tillsammans i sep när de öppnar igen.
Men men.. nu ska jag fixa lite grejer.. bla ge Wilma lunch innan vi ska iväg till polis huset med Sne för han ska fixa nytt leg.
Sen får vi se vad de blir :P

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0