Dåligt med uppdatering va?

Det va en tag sen sist nu. Men de har varit andra saker i vägen för bloggen.
Släcktingar Schweitz (stavning?) är här. Så vi har vairt i furuvik och lite sånt i de fina vädret.
Så har vi kommit hem sent och då har de blivit soffan och sen sängen bara.
Men men.. Snart är vardagen här igen och jag hoppas få mer tid för bloggen då. :)
Ikväll har vi varit på kräftskiva hos mamma och stefan... Kul :D
Mamma mår nog ganska dåligt imorgn :S ;) Hiihi..
Har vart hem till pappa och Anna också, hämtade en trådlös router.. Hoppas på att få den att fungera imorgon.
Pappa va inte hemma, han va nere vid sin kära båt :S Men hoppas på att få träffa honom imorgon.
Det va ju 2 veckor sen jag träffade papitscholo nu!! :(
Men men.. Nog om det.

Nu sitter jag i soffan med min älskling på ena sidan och en spinnande kattunge på andra. *Mys* (A)
Ska ladda upp blider på våran nya familjemedlem så småningom..
Jag har blivit blondin också. :/ Eller, Guldin kanske jag ska säga?
Nej, det är faktist inte sååå illa! :)
Nöjd ändå, men ska bleka de engång till.
Men, det kunde absolut varit värre!

Wilma har lärt sej krypa i förrgår också! :D
Min duktiga flickbebis!(L)

Nej ni.. Nu ska vi nog krypa ner i sängen snart, ska ju upp och möta en ny dag i morgon. :)
Vi ska väl börja vända tillbaka dygnen snart, börjar (tro det eller ej!) faktist bli less på att sova halva dagen!
Och dessutom är ju semestern för sne slut snart också. :(

Men som sagt! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0