Bättre!

Idag är de lite bättre med värken.. kan iaf sträcka ut armarna igen.
Imorgon är de träning igen! :D
Så förbannat kul! Ska försöka få med anna eller sara också. Eller kanske båda två? ;)
Ikväll ska vi iaf gå på bio, nya beck!
Det är jag sne anna och becka som ska gå :P
Mamma och Liam ska ha Wilma undertiden.
Det ska bli kul att få göra nåt så mysigt och trevligt.
Mamma lär väl komma vilken sek som helst nu.
Vi ska ju ta 10 över fem bussen ner och vi bestämde att vi skulle hinna umgås lite innan de också.
Hon är nog på ingång.

Idag har jag vart på stan och inhandlat lite saker.
Bla. carolina gynnings bok, Ego girl.
Nagellack och nagellacksborttagning.
Sen köpte jag 2 st bodys och ett par byxor åt Wilma.
Det va ju tag 3 betala för 2 då måste man passa på ;)
Sen mötte jag upp pappa och gick och fotade mej i en sån där fotoautomat.
Sen till hb och fixade ett leg, det kommer om 4 veckor :O
Trodde inte de tog så långtid.. Men men. Det va ju gratis! :)

Nu ska jag fixa lite saker innan vi ska dra till bion.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag var på bion igår, jag älskar den!!

2009-08-28 @ 19:11:55
URL: http://linnnnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0