24/8-09


Här kommer en riktig bildblandning.
nr.1
Wilma när vi skulle cykla till mamma för att gratta stefan en dag i förväg:) Det va trevligt och gått med fika :p
nr.2
När vi kom hem från kalaset va Wilma så trött att hon somnade i mitt knä medans Sné tappade upp badvatten.
nr.3
Jag blandade naturell yoghurt och frysta bär i stavmixern (smoothi) och gjorde hemma gjord glass av de.
vart väldigt gott som även Wilma kan äta av :P
nr.4
Våran nyplanterade rabatt.. Äntligen är dom på plats.
Fast de va ju ett tag sen nu, men jag har ju vart så dålig på att uppdatera er ;)
nr.5
Wilma och Becca när hon och Anna var barnvakt åt min busunge,
så jag och sne fick övningsköra med våra mammor. :)

Kommer mer bilder med tiden men nu har jag haft sånt ryck på den där cp datorn eller om de är vista som är cp..
Men iaf så har jag vart så arg på de här nu så jag skulle kunna börja grina!
Förstår inte vad de är med mej ;)
Men men.. nu ska jag slöa vid tvn.
Imorgon ska jag anna och sara på bodypump på Sats..
På ons ska på afro moves och på tors ska vi på gymmet.
Denna vecka är de hårdkörning! ;)
Nu jävlar..
Moppen min blev ju snodd också.. Så nu har jag fått cyklat och gått en massa.
Kanske ser den jäveln som snodde min moppe till att jag går ner i vikt. :)
Men men.. Mitt nya liv har börjat som ni kanske hör..
En tråkig grej va att jag va tvungen att avboka dansen! :(
Jag som va så himla taggad! :'( Ångarar mej lite..
Men har inte pengar att betala den denna mån eftersom pengarna in blev nästan mindre än dom som ska ut redan innan dansräkningen på 1500 va inräknad! Sånt är livet.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0