tapeter..

ja idag har vi vart och hämtat ut våra tapeter, så nu ligger dom här och väntar på
att bli uppsatta:P vi har också¨köpt en hallmöbel, så nu ska de bli ordning här hemma.
klockan är mycket för mej och jag orkar inte skriva mycket, men vi har iaf börjat slipa och
spackla i hallen :) sen i helgen kanske mamma har lust att tapetsera där :P

Anna, sara och Madde kom och fika och hjälpte till och slipa och grejja också:)
trevligt det kan jag lova:) nu är min kropp slut, så bäst att hoppa i säng!

magen är stor nu :) ska knäppa magbild nu nån dag, vecka 22! :D då ska ni få se på kula:O

men nu lite bilder från ikväll!! hejs

jag slipar!


jaha, datorn har fucking cp damp nu!
ursäkta mina "hormoner" men bli så
less när de inte funkar!
blir resten av bilderna en annan gång!!!!!!
nu ska jag sova! hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

FUCKING!!! hahahaha jävla tourette syndrom! :D

2008-09-03 @ 19:14:22
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0