trevligt....

jag vill bara skriva o säga att gud va kul att folk faktist uppskattar att jag bloggar igen! :D
jag själv tycker ju också att de är kul att blogga! :)
de har vart så mycket bara :P men nu är jag tillbaka och ska blogga så mycket jag bara kan!!! :D :D
har tyvärr inte nåra roliga bilder att bjuda på och inte heller nåt intressant att skriva om ,
men kan ju dela med mej av min gårdag och planerna för min dag,
igår ringde pappa o väckte mej kl 10.40, han fråga om jag vela följa med o fika,
självklart ville jag det, de suger att sitta här hemma, så jag klev upp o gjorde mej iordning
och kl 11.00 satt jag i bilen med pappa o donny, vi åkte till sjömanskyrkan och fikade på deras café
för ingen av oss hade käkat frulle, sen när vi satt där o ganska precis va klar så ringde de en kompis
till pappa och fråga om vi vela med o fika, och fika galen som pappa är så tackade han ja:P
vi åkte vidare till lido på söder o tog en fika där, sen efter de så bar de av ut till valbo,
pappa köpte en hylla på ikea o jag ett träd :S :P
ett litet bonsai träd, :)
sen kika vi lite in på köpis, pappa köpte en tröjja åt donny,
sen va vi fika sugen igen så vi gick o satt oss på frech food (stavning?:S)
fikade macka igen, sen åkte vi tillbaka in till stan, träffade min farbror, farmor, faster och kusin
inne på nian, och gissa vad ?? :O vi fikade igen. haha sen träffade jag julia o emma så vi gick o kika lite,
hittade inte så mycket, bara två böcker som ja köpte, 7 sorters kakor och barnens kokbok! :D jag älskar sånna
böcker, nu ska här göras god mat och bakas godsaker! :D sen drog jag till suran där jag väntade på att
sne skulle sluta jobba :S sen åkte vi hem, bytte om och sen bar de iväg till kastvallen.. FRIÅKNING!! :D:D
när vi va klar där typ halv 12, så åkte vi hem o titta på sunes sommar :) *mys*

och idag är en ny dag med nya aktiviteter får jag hoppas :)
tänkte dra mej ner mot stadens torg och försöka hitta en bikini så jag och
sne kanske kan åka o bada i helgen, är så sugen på de:P
får se hur de går :P sen ska jag väl leta mej upp till pappa också,
jag glömde ju mitt städ i hans bil igår, så måste hämta det,
juste! måste hitta nån present till pappa också, han fyller ju år på lör! :P
nån som har förslag på vad man kan köpa ?? :O så snälla skriv!!!!

nu vart de ett långt inlägg ändå, hoppas inte ni blir alltför less på mej :D
hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0