slappt...

ja, igår vart en slapp dag med en massa mys med sné,
han kom hem tidigare från jobbet igår, de är ja så tacksam för!!
vi typ låg i sängen hela eftermiddagen / kvällen, sen gick han ner till pizzan o köpte mat.
kebab och ost & skink sallad, de är så gott med sån mat när man är vrålhunrig..
idag måste jag faktist ner på stan, för imorgon fyller min pappa 42 :O  undrar just vad jag ska köpa!?
men innan de ska jag göra mej iordning, o äta nåt.. sen ska jag anna o sara och hälsa på på björsjö,
skolan som vi gick låg och mellanstadiet på, jag tror vi va där sist när vi gick i sjuan! haha :P 3 år sedan,
de ska bli kul, men nu måste jag ringa sara för hon svarar inte på mina mess,, ska höra om dom vill med på stan sen också.. kanske slänger in ett inlägg senare också, ha de bra så länge.

hejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0