ron pope - fireflies

vilken bra låt!! :D
jag lyssnar på den jämt! :)

just nu sitter jag hos min morster och har precis
kommit hem från köpis med dom,
mormor kommer nog sen också,
mamma om hon hinner också!
så då ska jag vara lite soc med dom :D
jag har iaf struntat i skolan nu,
bebisen går först! de funkar bara inte,
alla verkar tycka jag är fjantig, man dom har inte en aning!
jag har mått dåligt innan och vill inte göra de igen!
jag ska ha barn och ska orka ta hand om de barnet,
jag låter de inte gå för långt.
så nu blir de sjukskrivning.
alla tror att jag kör med att jag går ångest o stressmage
bara för att jag inte orkar jobba, men så är de INTE!
jag blir så himmla ledsen och känner mej så himla
ensam när de inte är en enda som fattar att de faktist är jobbigt för mej,
så nu lägger jag de åt sidan och koncentrerar mej på att vara gravid,
sen när de är dags att börja skolan igen 2010 så är de ett problem jag får lösa då!
om de nu bli till ett problem. men de tänker jag inte tänka på nu,
jag vill ha en trygg bebis inte en stressad!!!
så nu är de nog.
jag känner mej själv efter så mycket hjälp som jag fått med de!
jag vet vad jag orkar och inte, de är bara för mycket just nu,
men lägenheten som aldrig blir klar , sne som jobbar till kl åtta på kvällen orkar
ju inte så mycket o jag orkar inte göra allt själv, så de går bra sakta för oss!
jag är så också att när de blir jobbigt för mej, och jag blir stressad så istället för att
ta tag i sakerna och få bort de som är jobbigt låter jag de gå! :S
men nog om de, tänker inte skriva sånna långa klaginlägg nå mer!
nog om de! måste bara skriva av mej lite ibland.

nej nu ska jag hoppa här ifrån och umgås med min morster! :D
hejs.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0