ojojoj, gott folk!

nu va de mer än en mån sen jag skrev!
de är inte riktigt likt mej, eller så är de jätte likt mej :D
men nu ska jag faktist förklara mej :P
de är så här, attt internetet inte funkar på min dator:S
och ja jag vet jag kan sitta vid den här, men de har helt enkelt inte blivit av!
sist jag skrev tror jag att jag va i vecka 22 :O
jag går in i vecka 28 idag !! :D
men jag kan iaf säga att vi hunnit med en hel del här hemma sen jag skrev sist!
inte så mycket som jag kanske hade velat då men en del saker iaf :P
vi har fått nya tapeter i köket och sovrummet som en firma kom o satt upp åt oss
efter mycket tjafs med din bostad! men nu är som iaf på plats, super blev de :P
grönt i köket o brunt i sovrummet.
sen va mamma här och tapetsera halva hallen sen lärde hon mej så jag kunde göra resten själv,
så de gjorde jag! :D så nu är alltså tre av rummen klara, i hallen är de en krämvit tapet.
nu är de vardagsrummet kvar bara, sen är de klart,
eller ja, barnrummet då, studion för tillfället, men de är ett senare projekt!
men nu gäller de att sätta fart! den 27 kommer Linn från gbg!! :D
hon ska bo här hos oss :P och innan de ska vi hinna:

1. gå igenom alla lådor som fortfarande står,
sortera vad som ska vara kvar här uppe,
och vad som ska ner i förrådet.

2. göra allt underarbete i varadagsrummet,
boka tid med mamma så att hon kan hjälpa mej tapetsera där,

3. ställa iordning alla saker, och köpa en massa tavlor och skit :)

men nu känns de iaf inte lika mycket längre,
sen ska vi städa hela lägenheten också:)
men snart är vårat hem klart ! :D och jag trivs bättre och bättre!
från början trodde ja inte att jag skulle klara av att bo här,
jag trivdes inte i lägenheten och inte i området,
men nu känns allt mycket lättare! :D
vi blir nog kvar här nåt år iaf :P
kanske tills våran lille ska börja på dagis!
men de visar sej! :P

nu ska jag fixa lite med magbilder,
inlägg med de kommer inom kort! :D

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0