musik.

Britney Spears - Womanizer
Britney Spears - Break the ice
Katy Perry - I kissed a girl*
Uscher - Love in the club
Kate Ryan - Ella elle L'a
Ne-Yo - Closer
Chris Brown - With you
Chris Brown - FOrever
Rihanna - Take a bow*
Rihanna - Shut up and drive
Leona Lewis - Forgive me*
Darin - Breathing your love*
Pink - So what*
Amanda Jensen - Amarula tree*
Amanda Jensen - For the sun
Akon - Dangerous
Lil Wayne - Lollipop
Lil Wayne - Let it rock
Lil Wayne - Official girl
Swingfly - Sing that melody
T.I. Feat. Rihanna - Live your life
Big Boi Feat. Mary J Blidge - Sumthin's gotta give
Lady Gaga - Poker face
Petter Feat. Kihlen - Min klick
Agnes - On and on*
Jazmine Sullivan - Need U Bad
Lazee - I'm Not Pop
Lazee feat. Neverstore - Hold On
Lazee - Rock Away Snoop Dogg Feat. Robyn - Sensual seduction
Chris Brown Feat. Jordin Sparks - No air*
DJ Ironik - Stay With Me*
jordin sparks - tattoo*
ron pope - a drop in the ocean*
ron pope - fireflies*


här är lite gammal och ny musik! :D
vill inte glömma vad jag lyssnade på ;)
men den ena är ju bättre än den andra!
som med stjärnor brevid är mina favvo!

nog om de :
igår så tvättade jag alla bebiskläder som är i
storlek 50-56 :) och vi satt ihop spjälsängen och fixa :)
jag tvättade också alla tyger till bilstolen, babysittern
vinteråkpåsen till vagnen och alla sängkläder,
samt täcket och kudden, så nu är allt perfekt tills lillen
kommer! nu ska bara inhandlas en badbalja och ett skötbord.
jag packade skötväskan också lite smått, bara la i lite blöjor och våtservetter m.m
:) de blir skit bra de här! :D nu står allt i kassar och väntar på att bli vikt och stoppat i lådor,
men problemet är de att vi har inte nånstans att ha bebisgarderob.
vi har planerat att ha ett skötbort med lådor i, och där ska vi då ha allt som har med bebis att göra ! :D
nu ska jag snart fortsätta att plocka här hemma, de är mycket kvar att göra men de börjar snart likna ett hem iaf,
och nu är bebissakerna i sin ordning, nu är de bara resten,
ska sortera vad som ska vara uppe i lägenheten och vad som ska ner i förrådet! måste röjja upp överhuvudtaget också.
diska!! blä** så som ni läser så har jag inte tid att sitta här mer.
ha de bra!
hejs

Kommentarer
Postat av: Theodorsmamma

kul att du kommit igång med bloggadent igend:D

2008-10-22 @ 17:04:26
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: emma

DJ Ironik - Stay with me är så gryyymt bra!!! älskar den låten! :)

2008-11-01 @ 15:14:42
URL: http://wajkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0