igen! :O

ja, nu sitter jag här igen.
idag har jag iaf fått en del saker gjorda,
känner mej stolt faktist.
jag har satt upp kort i hallen,
jag har satt upp gardiner i köket,
jag har målat öppna spisen,
jag har rensat klart lådan jag höll på med,
jag har gjort rent hela ugnen,
jag har diskat all disk och städat hela köket,
nu är de fortfarande en massa små plock kvar men,
de tar jag om ett tag,
sen när sné kommer hem ska vi laga mat,
och sen äta fruktsallad, *mums*
sen senare blir de kanske friåkning på kastvallen:P
om jag orkar, känner mej rätt slut,
jag blev trött av att städa redan innan jag va gravid så :S

nu sitter jag o skummar runt på en massa bloggar,
och bara tar de lungt lyssnar på lite musik,
känns tråkigt ändå att inte ha gjort nå idag annat än att vart hemma :S
nu sparkar bebisen mest hela tiden, :)
de är sååå mysigt!!!
och från en mysig sak till en annan...
snart är de jul! o tänk vi som inte har bott själva nån gång,
vi ägen inte en ända jul sak!! :O
gud va roligt! jag ska frossa i julpynt nästa mån, :D
sen ska de köpas julklappar också, :S
jag vet inte vad jag ska köpa till nån , jag har alla kvar,
har vart så mycket annat så har inte haft en tanke på vad
man skulle kunna köpa :S ajja , man brukar ju alltid hitta på nåt,
annars är väl en chocklad ask aldrig fel så där i juletid? ;)
nej nu ska jag tänka ut vad vi ska laga för mat och sen kika vidare på bloggar :D

ha det bra alla! :D


**jag längtar till julen**

Kommentarer
Postat av: elin

fan va kul att du har börjat blogga igen :D:D

2008-10-15 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0