hallodär!

nu har vi precis kommit hem från affären! :P
jag har slängt ihop en chocklad puddingsats :)
så ska vi käka det och maränger sen till andra avenyn!
*världens bästa tvserie* sne håller på och vispa grädde nu också,
han är konstig han! chockaldpudding och grädde ? :O

idag har inte hänt mycket. bara legat o slappat,
myst med magen! :D
älskar när de sparkar så där mycket,
så länge de inte är på revbenen! :O
jag har fått så mycket problem nu på sistone,
jag har jätte ont i magen och skit,
vi va o kolla men de va inge fel, som tur va!
men jag vet inte vad de beror på`? stress kanske?
de är som magknip lixom, mensverk fast 100 ggr värre :S
hoppas inte de gör ont på bebis bara :P
ska till åsa den 23, ska fråga om hon kan fixa läkarintyg på att jag ska jobba halvtid!
jag orkar inte hela dagarna, de är helt hopplöst! jag som trodde de skulle funka
på nya praktiken, att de va lungnare där och de skulle bli lättare dagar men nejnej,
de gör ont ändå!! :(
vi ska få nån inbjudan till en sån där föräldra utbildning för unga föräldrar! :D
gud va spännande! de skulle tydligen vara 6 par och alla under 20 :O
och som ska ha någorlunda samtidigt som vi är beräknad,
kul att träffa fler så man kanske kan ha nån att umgås med när man ska
vara mammaledig sen,. tråkigt att sitta hemma själv hela dagarna,
o nu är ju inte madde ledig mer :( de är tråk . men men ...
vecka 29 imorgon iaf, kommer bild på magen då:)

börja kommentera igen!! :D

Kommentarer
Postat av: anna andersson

hej gummsan va bra att jag fick din sida så jag har lite koll på dig åå magen:) det var så härligt att känna när det sparkade i går ler. och du jag är nog kär i ron pope jag :) vilken kille. pussa magen från mig.

2008-10-19 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0