en snabbis.

ska slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag hoppar i säng,
idag har de vart en allmän skön dag, första jag gjorde va att åka
till barnmoskan, mötte sne innan o när vi kom dit så va våran barnmorska
hemma med sjukt barn, så vi fick en annan idag, hon va jätte snäll hon också
så de ba helt ok. allt såg bra ut än en gång, de är alltid lika mysigt att höra
de lilla hjärtat picka på där inne, efter de så ringde jag anna, men hon va i skolan
och eftersom min ide va att ta en fika så sprack de, så jag ringde min farmor som alltid har
tid med mej<33, sen drog jag ner på stan och träffade henne, vi käkade lunch på husman
inne på nian, jag älskar deras köttbullar med potatismos, så de fick de bli :)
sen vela farmor att jag skulle följa med och titta hur hon bor nu, så de gjorde jag:P
jätte fin liten etta på brynäs. sen drog jag till legenden i brist på saker att göra,
sen satt jag där och glodde tills sne slutade jobba och han kom,
vi fixade lite till mellanstadiediscot, sen drog vi hem, nu har han slipat i vardagsrummet.
snart ska vi sova. men de känns iaf skönt att de är klart för att tapetsera nu iaf, sitter o tänker på
om jag kanske ska slänga på lite spackel innan jag somnar in? de blir nog så. så kan jag slipa de bara imorgon,
nåt mer jag ska hinna med i morgon är att eventuellt åka till rusta med mamma, jag får ju pengar i morgon,
ska köpa en tapet och en matta där, hoppas att mamma slutar i skaplig tid i morgon, så allt hinns med,
sen ska jag helst hinna köpa sov grejor tills linn kommer, men hinns de inte med så lånar jag av mamma:P
de går ju också. men nu ska jag sticka o slänga på lite spackel o borsta min tänder, sen gó natt främlingar*!! ;)

hejs....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med spacklingen? snart blir det klart i lägenheten..-myys!

2008-10-24 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0