bloggtorka!

ja, min uppdatering har inte vart den bästa den här veckan,
men om sanningen ska fram så har jag inte VELAT sitta vid datorn
och bloggat, för jag har haft min kompis från göreborg här,
så jag har lagt största delen av min tid på henne :D
hon har ganska precis åkt mot arlanda :(
men de va iaf väldigt trevligt när hon va här,
och vi bestämde att de ska vi göra om:D
vi har inte vart hemma så mycket på dagarna så därför
har de inte blivit mycket bloggande,
men nu är jag tillbaka igen,
magbild kommer inom kort,
de är ju faktist vecka 30 nu !!!! (29+4)
gud alltså, trodde aldrig att jag skulle gå in i vecka 30.
de känns så himla nära plötsligt:P
men nu är de så att jag egentligen inte har tid att sitta vid datorn,
för jag ska bädda ihop soffan och fixa efter att linn sovit gott :)
och sen ska jag ta tag i vårat berg med disk efter att jag anna linn och sne hade
en mysig taco kväll framför tvn,
vi åt först tacos, och till de behövs ju en massa små skålar,
sen efter de så gjorde vi marängsvish(stavning?)så de blev en hel del disk,
vi va ju ändå 4 pers:S och vi har inte någon diskmaskin!! :(
sen ska jag hinna ta reda på all tvätt som hänger i vardagsrummet också,
så måste jag rensa min garderob, så jag får in allt som hänger på ställningen,
för nu har jag kastat in allt så inte en pryl till går in, sen skulle jag behöva rensa alla mina påsar
med smink och skit som jag tagit med hit från mamma, ja kastade bara allt i kassar och tog med,
sen ska jag duscha, sen ner till legenden de ska vara öppen scen där ikväll.
och där emellan nån stans ska man hinna äta också,

så hejdå!

*gud va avundsjuk jag är på min moster och hennes familj och är i turkiet nu!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0