bilder,

de är många som skrev förut och vela ha bilder upplagda!
jag ska förklara varför de inte har hänt, för jag har inte nå bilder på mej:S
men nu ska få se en gammalbild, en magbild eftersom de är vecka 29 nu :O
och en ny bild, de är kanske fjortis de är därför jag aldrig knäpper bilder på mej själv.
men nu har jag iaf gjort de. och på bilder ser ni hur jag ser ut, inget mer!
jag kommer inte göra de till en vana, för jag hatar att ta/lägga ut bilder på mej själv.

först magen! vecka 29!


sen en gammal bild, kanske sen ett halvår tillbaka eller mer,


sen en ganska ny iaf,
jag ser sjukt sur ut, men
jag blir aldrig bra på bild.
där ser ni iaf hur jag ser ut.

Kommentarer
Postat av: maddes kusin :)

hoppas allt går bra :) mys pys med bebis mage :)

2008-11-03 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0