nu har vi våran lägenhet.

igår fick vi nyckeln som planerat.
lägenheten var perfekt, bara lite små pul som ska göras.
din bostad ska ge oss tapeter som vi ska få sätta upp själva,
och dom ska byta golv i tre utav rummen, men sen är det helt beboligt,
det är det iof nu också men, lite frächare bara.

igår skruvade vi ihop köksmöblerna som vi va på ikea och köpte.
det vart jätte bra, vi satt upp lite lampor och ställde in porslin i skåpen osv.
och jag putsade av hela köket först också, ikväll tror jag vi ska sova där.
vi ska iaf ta dit sängarna! Men de är lättre om man sover där för då kan man hålla på
och fixa in i det sista. sen ska vi väl handla idag också, så vi har nå frukost ikväll.

jag försökte ringa och boka tid hos MVC idag också men så kom rösten.
att dom är tillbaka på måndag, och då är jag redan i vecka 10 men men.
Det får lov att lösa sig!

jag skulle så gärna vilja gå på stan någon dag, men jag har inte några pengar! :(
men jag har en jättefin telefon! :)
men jag längtar så hemskt efter att få börja köpa bebiskläder. när kan man börja med de ? :O
känns det inte lite tidigt nu?! :P

nej nu ska jag ta en dusch sen sola! ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

Hejsan:D Guu va kul att du bestämmt dig för att behålla:D Jag ska börja läsa din blogg nu:)

Angående när amn kan köpa bebiskläder...Köp när du vill hehe:D Jag köpte hela tiden....Från v7 började jag köpa:D

2008-06-03 @ 16:53:26
URL: http://sussiem.blogg.se
Postat av: Madde

Åh :) då är det alltså ganska nytt för dig, spännande ;) hoppas du får en bra barnmorska, alla är toppen snälla där uppe :) Jasså såg du dom? ;) Ja nya vagnen, Haha! Ja men det är lungt här i kastsjö tycker jag iaf :P bor ni där nu eller?

Du får jätte gärna köpa vagnen!!! Om du vill får du komma och kolla på den. Håller på tvättar den och allt nu, den ser helt ny ut. Vi köpte den på Lill Pyré i slutet av oktober. Det är sittdel, liggdel, vinteråkpåse, myggnät, regnskydd, hjulskydd, fotsack och skötväska på köpet, jag älskar vagnen den är årmodell 2008. Jag vet inte om du har sett
den men den är svart med vita reflex ränder :)
vi köpte den för 8500 och ska sälja den för 5000, kanon vagn! :) Liggdelen är ju från 0-6 mån och sittdelen är för 6mån - 3 år. Så dom kan ju ha den ett tag :)

2008-06-04 @ 10:30:40
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0