Ursäkta...

den tråkiga designen, men jag är verkligen sämst på att ta kort,
men jag har tänkt att vänta med att designa tills min mage är en bebis mage,
vilket den iof är nu, men lite mer :P sen ska jag fixa en header o så;)

så håll ut, snart blir de bättre:P

nu är min lillebror här, 6 år;) jag ska vara barnvakt i 2 veckor,
det är så mysigt när han och jag är tillsammans ,
han är världens goaste, nu för tillfället sitter vi i soffan,
jag sitter med datorn i knä och han spelar tv spel,
undrar vad vi ska hitta på sen, det lär ju visa sej,

hejs

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

aaa VUL är vaginalt och det måste du boka tid för själv...Men det vanliga UL kommer din barnmorska medela dig om...

2008-07-01 @ 10:59:15
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaha :) ja men de är ju bättre än inget jobb alls :)hehe.. jaa de var aleks kusin och aleks farfar ;) hehe. hans farfar brukar gå ut o gå mkt me milan :) jaa men de är ju nu de sätter igång med magen :) gud va spännande :P

2008-07-01 @ 15:55:21
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0