vecka 38 är slut!

jaha., då är jag tillbaka med nytt inlägg och nya magbilder!
imorgon går jag in i vecka 39! idag är de exakt 2 veckor kvar till BF, 14 dagar!
och nu ser magen ut så här.. har börjat få bristningar under magen och en del på
sidorna, på "kärlekshandtagen". men jag har klarat mej bra så jag ska inte klaga på dom! :S


sen såg jag att jag inte uppdaterat sen 23 dec...
har helt enkelt inte hunnit med bloggen,
linn har vart här och de har vart jul..
men linn for tillbaka hem till gbg i förmiddags och julstöket är över..
så nu gott folk är jag back in action ;)
min jul va iaf toppen! :)
jag va hemma hos mamma med dom
cissi håkan isac arvid och herman va med,
och håkans mamma anki och hans bror pekka också..
och mormor och morfar.. så de va alldeles lagom! :)
på morgonen så käkade jag och älsklingen min jul frukost och
gjorde oss iordning och donade med alla julklappar..
de va en mysig förmiddag, sen for han till sin moster med sin familj,
så vi firade inte kvällen tillsammans, men nästa år får de bli så;)
då får vi nog gå emellan hans och min familj. tur att dom bor nära..
då när den lilla finns vill ju alla att man ska vara med.
men nu babblar jag en massa onödigt igen! *sorry*
men jag fick iaf en massa fina julklappar! :P
en massa nödvändigt som behövs, orkar inrte skriva ner allt,
men bla, en riskudde som man kan värma ni vet ;)
anna wahlgrens barnaboken!
en stekpanna,
ett fint skåp.. och en massa mer nödvändigt,
lite till bebben o så...
sen åt jag mycket god julmat! :P
nu i mellan dagarna har vi bara tagit de lungt, fixat de sista inför bebisen..
vart ut några svängar på rean också.. har inte lyckats fynda nåt men,
idag köpte sne en film kamera iaf. vi vill ju ha en sån när plutten bestämer sig för att hälsa på oss:P
sen idag satt jag här och fundera..
jag går ju på den där mammagruppen...
och där och på föräldra gruppen va de ju 3 st som skulle ha innan mej :P
på föräldragruppen va de ett par som hade datum den 20 dec!
och på mamma gruppen va de en tjej som hade datum den 23 dec!
och en annan tjej som hade datum den 5 jan!
så tänkte att iaf dom som hade datum i dec kanske hade fått?
så jag gick in på webbisar och checkade om dom kommit in,
och tänka sej att båda tjejerna från gruppen som hade datum
23 dec och 5 jan hade fått små pojkar den 26 dec! på samma dag o allt!
och dom som hade datum den 20 dec hade fått en pojk den 27 :O
nu är de jag på tur!
fatta hur man lägtar när man vet att alla som man har suttit o snacka med om magarna o hur
nära varandra man ska ha, dom har fått!! :O
dom har sina små liv nu! jag vill också!!!!!
och appropå de, jag har haft hemska förvärkar, ett helt dygn höll de på! igår kväll när vi satt uppe
innan vi gick till sängs va de olidligt! trodde nästan de va på G.
hoppas den lilla inte bara luras utan att den faktist snart vill ut! :P
som sagt vecka 39 imorgon!!

hej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin magen är =)

2008-12-29 @ 01:09:44
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Theresia

Elin fick ju barn för tre dagar sen !! :)

Postat av: Theresia

Elin fick ju barn för tre dagar sen !! :)

Postat av: Theresia

Snart din tur ;) oj...vart två inlägg de där innan :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0