uppe med tuppen!

haha, iaf nästan, har vart vaken sen kl nio idag :)
de är tidigt för att vara mej :P
dom senaste veckorna kan jag tillochmed ha sovit till halv ett halv två! :O
men nu sitter jag här och har faktist redan klätt på mej och har nästan ätit upp
min frukost! jag ska nämligen fixa lite saker innan min älskling kommer hem idag,
de är ju faktist hans dag idag!! :D
så när han kommer hem ska maten stå på bordet har jag lovat,
eftersom att han börjar kl halv sju och åker med tio i 6 bussen så
blev han utan frukost på sängen.
men då ska jag städa och fixa de mysigt och laga god mat och tillochmed efterrätt! :D
det är inte så mycket att göra egentligen men för nån som brukar sitta och ha de skönt hela dagarna
så känns de som hur mycket som helst.
men de är ganska städat här hemma redan, de är bara lite disk som ska ställas in i skåpen,
och sen ska jag diska de som är skitigt, damsuga och torka bord, sen är de nog inte mer,
sen ska jag hoppa på första bästa buss och åka och handla,
både present och mat! :) fast nu när jag börjar tänka kanske jag ska göra de först??
för tänk om de tar längre tid än jag tänkt? :O så är jag inte hemma när han kommer hem,
haha de skulle vara lite tråkigt, de blir nog så, handla så allt är hemma och så, sen städa! :P
nej nu ska jag slänga i mej de sista av mackan sen ska jag sticka och sminka mej och fixa,
sen blir de shopping! :D hejs........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0