trött...

hejsan!
har vart lite dålig på att uppdatera, men har jag vart så himlans trött av mej..
idag ställde jag klockan på halv 10 för att jag kände att jag velade vara uppe i tid för en gångsskull..
och eftersom att jag somnade iskaplig tid så tänkte jag att de blir bra med halv tio,
jag snoozade iof till 10 över 10 men.. då gick jag iaf upp och duscha, en lång dusch blev de..
så himla skönt! sen käkade jag frukost, rostade mackor med ost och gruka på och en kopp te!
gissa om jag mådde bra sen! :D kände mej så himla nöjd, sen bar de av in till stan och träffade
anna och sara, vi gick och tog en fika och babblade lite.
sen gick vi o kika lite, träffade emma johanna och alice också, så gick med dom ett tag sen också!
sen ringde sne och vi drog o handlade, sen hem och gjorde vofflor, och min älskling har städat en massa sopor
och diskat allt som behövde diskas, så nu ser de skapligt ut här hemma inför imorgon, NYÅR! :)
vill ni veta vad vi har för planer inför morgondagen? ... tänkte nog de ;)

vi ska iaf städa lite på förmiddagen, tycker de är bra att göra de sånna dagar när man annars bara
går och längtar tills kvällen, städa är ett bra tidsfördriv..
sen ska vi väl ta oss iväg och köpa lite fjutt smällare också.
men städningen blir väl min imorgon tänker jag, sne vela göra allt idag så han slapp imorgon,
men nu tycker jag han gjort sitt. så imorgon kan han sitta vid datorn medans jag städar,
för de va vad jag gjorde medans han plockade idag :) haha..
men sen när de iaf börjar närma sej kvällen, då ska vi laga lite god mat här hemma,
bara jag och han! :)
sen när vi ätit oss mätta och belåtna så ska vi ta en prommis bort till mamma och käka efterrätt där med dom,
och också fira 12 slaget med dom!
för även om de är mysigt när de är bara jag o sne så är de ändå roligt att vara lite fler på just 12 slaget! :)
sen får vi se, vi kanske spelar nå spel o sånna trevligheter! :)
det ser jag fram emot, kicki skulle också dit.. så de blir mamma stefan kicki liam sne och jag! :D

om besöket hos BM igår!
allt va väl ungefär som de skulle iaf...
kollade inte så mycket mer än blodtryck på mej,
inga värden o så..
men jag har iaf köpt järntillskott nu, ska ta första ikväll innan jag ska sova..
men blodtrycket va bra.
sen fick vi lyssna på hjärtat o de va också bra, låg på 134-136 ca..
sen mätte hon magen också..
den hade inte växt! :O
exakt samma mått som förra gången,
så bara därför så fick vi lägga in en ny tid,
nästa tid vi hade va ju 12 jan, men nu fick vi en den 5 jan också!
inte för att hon trodde att de va nå fel men bara för att kolla så den inte slutat växa!
för de ska den ju inte göra! :S
inte hade den lilla busen fixerat sej heller :/
ligger fortfarande högt och rörligt :S
hoppas bara inte att den har nå planer på att vända sej!
för huvudet neråt iaf! :P
men vi får se på mån när vi ska dit igen, om de blivit nån ändrig,
men hon sa de att en del bebisar aldrig fixerar sej heller,
inte för ens under öppningsskedet...
men om magen forfarande inte växt nå på mån så
ska vi få göra en UL men vi får hoppas att allt ligger rätt till ...

ser ni det här är så typiskt mej!
jag snackar om att jag inte har nån blogg lust och tar mej inte orken att skriva,
men sen när jag väl sätter mej o tänker att jag slänger väl in ett kort inlägg för att visa
att jag lever och att ingen bebis är i sickte, då kan jag bara inte sluta skriva!!
men nu ska jag iaf sluta! för nu går ögonen ikors på mej!
fattar inte hur jag kan vara så trött, idag när vi kom hem stupa jag isäng och sov i 2 tim,
och nu är jag helt dö trött igen!! :O


hejs....

Kommentarer
Postat av: Theresia

Du kommer aldrig tro mig! ;) men fem i morse kom min lilla Douglas ut!!!! Så nu blev de många barn ! ;) hihi..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0