sjuk igen,

ja jag är fortfarande sjuk.
idag vaknade vi typ halv 11,
båda va så trött så vi orkade inte säga nåt förns typ 11 kanske,
så låg vi kvar i sängen yttligare och bara mös,
sen halv 12 började idol reprisen,
så vi fixade frulle till den och så,
sen när den va slut klev jag upp,
sne som inte är ett dugg intresserad av idol va uppe innan mej även idag :P
men då ställde jag mej och gjorde en halv knäcksats bara för att göra av med grädden som blev över igår,
den här satsen blev bättre än den igår tycker jag, fast båda va bra men, aa
sen skulle vi dela på disken så sne har precis diskat klart o nu är de min tur,
sen ska jag baka pepparkakor, men då ska de diskas först så jag får plats!
sne och hans familj ska på julbord ikväll, så då blir jag själv,
han åker halv 5 :P
jag ska på julbord på ons:P
igår va vi på bio med henke och jossan,
vi hade iaf tur med vädret igen såg vi!
de va jätte rolig, den är absolut värd att se!!:D

men nu ska jag diska!

hejs.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0