sådär!

då va ännu en dag överstökad,
nu har jag hunnit varit hos BM och tagit blodprov
och frågat om de där med vattnet och de ska tydligen funka så att
man kan läcka forstervatten! konstigt tycker jag men så va de:P
så om de bli så nå mer att de lixom sipprar ut så skulle jag
ringa till förlossningen så skulle jag få komma på en koll,
får väl se om de  bli nå mer sån innan den lilla vill titta ut :P
sen efter att de besöket va avklarat och allt gick bra med blodprov och shit,
så va de dags för sista träffa med föräldragruppen, de va lika trevligt som vanligt,
får se om de är någon av dom man kommer att träffa mera i framtiden,
alla mammorna går ju på mammagruppen så dom kommer man ju träffa där iaf,
sen efter de så åkte vi vidare till legenden, anna följde med också, trevligt.
sen nu har vi kommit hem för en stund sedan och har ätit mat, spelat mario kart
och nu va de meningen att jag skulle hoppa in i duschen men fastnade så klart här! :)
men nu när jag skickat iväg detta inlägg blir de en varm och skön dusch för min del,
så ska jag skicka min kära sné på att fixa sängen så den är redo för mej :)
sen ska jag krypa ner där och sova skönt, till i morgon då jag ska vakna och sen göra
mej klar för att dra iväg till stan och träffa alla blivande mammor och mammor! :D
de är alltid lika trevligt! :D

gó natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: jenny

Kanske är på g då, men tur att den är så stor så att don skulle överleva om hon föddes ialf men ändå vill man ju nästa gå fult ut :p



Kul med en litten flicka =)

2008-12-03 @ 13:55:09
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0