prick en månad!

jaa, så är de, idag är de exakt en mån tills bebis är beräknad,
men jag tror den vill komma innan!
inatt har jag haft "värkar" med 5 min emellan hela natten,
jobbigt kan ja lova, hoppas jag kan sova bättre inatt,
de gör inte jätte ont, men de känns helt klart :P
har haft de till och från hela dagen också,
hoppas att de startar på riktigt snart,
vill hellre ha helvetes ont och sen går de över,
än att gå o ha små ont längre!

nån som har nå knep på hur man kan starta en förlossning?
jag vill ha min bebis nu!!!! hihi

hej........

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror att om man tänker på det för mycket så kommer det inte ut :p



Jag hade så mycket att fixa innan så jag vela helst att han skulle stanna lite längre men han kom 38+1, så tänk inte på det så mycket!!



Annars är det jätte bra att gå mycket det gjorde jag inom jobbet så de var nog mycket därför också:P

2008-12-11 @ 23:33:49
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Johanna:P

hihi jag förtår att du gärna vill ha din bebis nu! hm att utsättas för en livshotande situation kan sätta igång en förlossning, dvs att kroppen blir stresssad. men det är ju kanske inte en så speciellt bra lösning iaf:P

2008-12-12 @ 00:14:17
Postat av: Madde

Ha mycket sex, gå i trappor och bada varmt ;) om vi inte hinner ses innan så önskar jag dig all lycka till förlossningen gumman!

2008-12-13 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0