nyvaken.

tja,
har typ nyss vaknat :P
ska snart göra iordning nåt att äta,
undrar vad jag ska hitta på idag,
ajja, min dag ser ut såhär,
först va de meningen att jag skulle träffa sara,
men nu hann hon tydligen inte :S
så då tänkte jag kanske diska de lilla som är,
sen satt jag och tänkte, de va nåt jag skulle göra men kommer inte på!
jag skrev och fråga sne va de va, men har inte fått nåt svar :S
men ikväll ska iaf jag och mamma till läkerol arena och titta på peter jöback!
det ska bli riktigt roligt!
men vi ska inte åka för ens halv sju! så jag undrar just vad jag ska fördriva tiden med?
kanske gå en sväng på stan?
men de är inte nå kul när man inte har pengar! :S
är de ingen som vill komma hit och fika med mej?
eller nåt?
kanske ska baka nåt då?
ajja, vi får se vad dagen hittar på ! :)

igår va jag iaf hos barnmorskan, mitt järnvärde va kasst! :O
de som vart så bra hela tiden, så nu sista veckorna ska jag
käka järntabletter, eftersom att man förlorar en hel del blod under förlossningen också,
då kanske jag blir skit trött om jag har dåligt järnvärde:P
så skulle hon känna på bebis huvud, men hon hittade de inte, så
jag fick göra ett till ultraljud! men allt såg bra ut :)
den låg vänd med huvudet neråt och med ögonen utåt,
asså, den ligger med ryggen in i magen och benen ut mot min navel,
därav mina må illa attacker, för när den tar sats och sparkar så trycker den med
benen mot min mage, så trycks hela bebisen mot min kroppspulsåder och då
får jag blodtrycksfall. haha, men de är ingen fara, bebisar kan födas åt de hållet också!
men helst ska dom ju komma med ansiktet neråt, men de är absolut inget problem,
den hinner nog vända sej också, den hade gått upp igen nu, så nu är de rörligt igen:S
jag tror den lilla där inne har lite beslutsångest,
och angående kurvan så kämpar den på efter nedersta strecket, men inget farligt :P
den här gången hade den växt 1.5 cm! :P hihi

nej mat nu! hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0