magbilder!

tänkte att de faktist är dags för en ny magbild,
eller rättare sagt 2, jag har ju gått in i vecka 35 nu :O
måste säga att de känns overkligt,
när vi va i sthlm så trodde jag att bebis hade
bestämt sig för att komma ut,
det va så här förstår ni :)
jag va på toa innan vi skulle in på bion,
jag hade precis kissat en floooood!!
och när jag reser mej från toan så känner jag hur nåt
kommer farandes ut ur mej :S
jag fort som attan dit med handen och
i handen landar en pöl med vatten,
som faktist kom ur "bebishålet"
vilket jag är säker på, de va INTE kiss!
jag tvättade av mej de blöta och på med byxorna och
skyndade ut till fredde, berättade vad som hänt,
de fortsatte att rinna! inte mycket men,
vi gick iaf in på bion o tittade på hela filmen, medans de rann lite då o då,
jag va helt säker på att de va vattnet, men sen började jag tänka,
kan de verkligen "läcka" vatten? jag menar,
går hinnan sönder så går den väl sönder, då kommer väl allt?
någon som vet? jag ska iaf fråga åsa (BM) idag när vi ska dit,
får se vad hon säger, senare på kvällen fick jag lite sammandragningar,
men som gick över, kanske är den lilla på G ? :O
snälla bebis! stanna till -09! :)
ajja, nog om de, här har ni bilder från vecka 34!

magen V34.                         magen v34.
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vet inte om du kommer ihåg mej men jag är ialf michelles stora syster!



Men tänkte bara säga att om vattnet har gått så måste du åka in till förlossningen för det kan vara farligt för både dej och barnet annars!!



hoppas det blir bra!!

2008-12-02 @ 16:56:09
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: lillemor

hej Jenny! måste bara berätta att när jag väntade din mamma, som ska bli mormor nu, då läckte jag vatten i 3 dagar som smårann och det var nog en vecka före förlossningen om jag kommer ihåg rätt.

2008-12-03 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0